Nie ma chyba takiej usługi i towaru, pojawiającego się na rynku jako nowość, która nie potrzebowałaby reklamy. Każdy produkt potrzebuje sprzedażowego wsparcia i sposobów jest na to wiele, kampanie w telewizji i radio, czy krajowe gabloty ogłoszeniowe, to ostatnie jest często spotykane w marketach, przed wejściami do nich. I jakby nie nazwać tego wsparcia, zawsze jest to reklama. Nawet promocyjne obniżenie cen, to swego rodzaju reklama marki, bądź sklepu, który promocje organizuje. Jesteśmy otoczeni reklamami, w Internecie, mediach, prasie, na billboardach.
Nawet w skrzynkach pocztowych, znajdujemy codziennie kilkanaście ulotek reklamowych. Reklama to element sprzedaży, bez niej, firma sobie nie poradzi, zwłaszcza w dłuższym okresie czasu. Jeśli więc masz problem z zaistnieniem na rynku, pomyśl o reklamie. Być może, koszty profesjonalnej kampanii będą dla ciebie za wysokie, ale zacznij delikatnie. Na przykład od ulotek lub reklam internetowych. Jest wiele stron, gdzie możesz umieścić spoty zupełnie za darmo. Ulotki zrób sam, a potem skseruj je i sam zacznij roznosić. Tak działają firmy, rozejrzyj się na wokół i zobacz ile ulotek roznosi młodzież